اسباب کشی در تابستان 98

اسباب کشی در تابستان 98

اسباب کشی از جمله کار های می باشد که قبل از انجام دادن آن باید بسیاری از موارد را مورد بررسی قرارداد تا یک اسباب کشی بی دردسر را انجام دهیم. ما در تیم حمل بار شریف بار آماده ارائه هر گونه خدمات برای اسباب کشی در تابستان 98 برای شما مشتریان عزیز در سراسر تهران هستیم.

از آنجایی بیشتر جابجایی ها بعد از اتمام مدارس و شروع تابستان میباشد ، اسباب کشی در تابستان بیشتر از هر ماه دیگر به چشم می خورد، اگر شما جزو افرادی باشید که موقع جابجایی اثاثیه منزل تان در این بازه زمانی باشد و به دنبال یک  شرکت معتبر و خوب باشید بهتر هست با ما تا اخر مطلب همراه باشید.

بهترین باربری و اتوبار تهران

وقتی شما تصمیم به اثاث کشی می کنید باید یک هفته قبل خود را برای روز اسباب کشی آماده کنید ، اگر دیر بجنبید بی شک دچار استرس و اضطراب در موقع اسبابکشی خواهید شد. از جمله کار های باید شما برای روز اسباب کشی در تابستان 98 کنید عبارتند از :

  1. تهیه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی ( کارتن، ضربه گیر، وکیوم، چسب و…)
  2. آماده سازی منزل جدید
  3. پیدا کردن یک خودرو مناسب با اتاقک مناسب  با اثاثیه منزل شما
  4. دسته بندی وسایل منزل
  5. جمع آوری لوازم شخصی افراد منزل بصورت جداگانه
  6. خبر دار کردن دوستان و آشنایان برای کمک به جابجایی اثاثیه در روز اسباب کشی
  7. تحقیق و مشاوره در خصوص چگونگی جابجایی وسایل سنگین ( یخچال، لباششویی، گاوصندوق، پیانو و…)
  8. استفاده از افراد با تجربه که به فوت و فن اسباب کشی مسلط هستند

 

حال با تمام موارد های که گفتم البته شاید برخی از قلم افتاد ، بهتر هست بدانیم که چگونه یک اسباب کشی راحت در تابستان برای خود به ارمقان بیاوریم ؟

برای اینکه یک اسباب کشی راحت و چیدمان سریع در منزل جدیدتان داشته باشید، تمامی وسایل که مورد نیاز نیست و فقط جایی را اشغال کرده اند را شناسایی و حال اگر مورد استفاده دیگران هست به دیگران هدیه دهید یا آنهارو به سطل زباله سرکوچه بیندازید. این کار بی شک کار شما سبک تر و سرعت چیدمان اثاثیه در خانه جدیدتان را چند برابر می کند.

راه های زیاد دیگر نیز وجود دارد، می توان به دریافت خدمات اسباب کشی از شرکت های باربری و اتوبار اشاره کرد که در تهران بیشتر افراد اثاث کشی و جابجایی اثاثیه منزل خود را توسط باربری های که میشناسند انجام میدهند. این کار مزایای زیادی دارد ، مزایای این کار وقتی دو برابر میشود که شما در انتخاب باربری و اتوبار دقت و حساسیت بسیاری خرج کنید.

پیدا کردن باربری و اتوبار در تهران کار سختی نیست ولی کار آسانی نیز نیست ، شما می توانید با یک جستجو در گوگل لیستی از باربری ها را مشاهده کنید و شماره تلفن آنها را بدست آورید . این شرکت اکثرا داراه ای مجوز رسمی میباشند.از جمله مشکلاتی که در هنگام اسباب کشی می تواند رخ دهد ، مشکل تخلیه نشدن خانه جدید میباشد که جای هیچگونه نگرانی نیست و شما می توانید از خدماتی اجاره انبار اثاثیه منزل شرکت های باربری و اتوبار استفاده کنید. بیشتر شرکت های حمل و نقل مانند شریف بار خدمات انبار اثاثیه منزل را به مشتریان خود ارائه میدهند و با دریافت هزینه ای اثاث منزل را در کانکس های قرارمیدهند و درب آنهارا قفل می کنند.

 

با افتخار به شما عزیزانی که این مطلب را دنبال کردید می گویم که موسسه حمل بار شریف بار با در نظر گرفتن تمامی موارد برای اسباب کشی در تابستان 98 بهترین خدمات را به شما عزیزان در صورت درخواست خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در تهران ارائه میدهد. شرکت ما با بیش از یک ربع قرن سابقه و داراه ای مجوز رسمی از اتحادیه صنف حمل بار بصورت شبانه روزی در خدمت شماست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد